Головна сторінка| Контакти | Нормативна база
Офіційний інформаційний ресурс Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС                                                                       Контакт-центр Інформаційно-довідкового департаменту ДФС    0 800 501 007

Новини

12 травня 2016 | Про особливості надання послуг ЕЦП

Шановні клієнти!

Для економії Вашого часу та уникнення черг рекомендуємо звертатися за послугами ЕЦП завчасно та не відкладати візит до АЦСК ІДД ДФС на кінець звітного періоду.

Таким чином, процедура отримання послуг ЕЦП буде більш комфортною, а адміністратор реєстрації АЦСК ІДД ДФС матиме змогу надати більш детальну консультацію з питань отримання та застосування послуг ЕЦП.

Дякуємо за взаєморозуміння.

12 травня 2016 | Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Переглянути зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

29 квітня 2016 | Про режим роботи АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Щиро вітаємо Вас із травневими святами та бажаємо щасливого Великодня!

Повідомляємо, що в святкові дні відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть за наступим графіком:

2, 3 травня – вихідні дні

4, 5, 6 травня – робочі дні

9 травня – вихідний день

З 10 травня відокремлені пункти реєстрації АЦСК ІДД ДФС працюватимуть у штатному режимі.

25 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 25.04.2016 з 16:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

21 квітня 2016 | Про надання послуг ЕЦП органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності

Шановні клієнти!

У зв’язку з отриманням офіційного роз’яснення Міністерства юстиції України щодо порядку отримання послуг електронного цифрового підпису посадовими особами органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств,
установ та організацій державної форми власності повідомляємо, що зазначені особи для виконання своїх посадових обов’язків можуть мати одночасно декілька чинних посилених сертифікатів від різних акредитованих центрів сертифікації ключів.

Детальніше »

21 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 21.04.2016 з 16:00 до 19:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

18 квітня 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 18.04.2016 з 17:00 до 18:00 доступ клієнтів до електронних сервісів центру може бути тимчасово обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

31 березня 2016 | Про відновлення роботи деяких віддалених пунктів реєстрації

Шановні клієнти!

З метою розширення мережі представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС було проведено частковий перерозподіл власних ресурсів, у зв’язку з чим з 01.04.2016 відновляють свою роботу деякі віддалені пункти реєстрації (далі – ВПР).

Детальну інформацію про діючі ВПР Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі «Контакти».

18 березня 2016 | До уваги державних службовців центральних органів виконавчої влади та інших органів державної влади

Шановні клієнти!

АЦСК ІДД ДФС забезпечує безкоштовними послугами електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) суб’єктів декларування, яким відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року
№ 1700-VII «Про запобігання корупції» необхідно подати декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, шляхом її заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

Послуги ЕЦП надаються суб’єктам декларування відповідно до пункту 5.5 Регламенту АЦСК ІДД ДФС.

З метою включення до посилених сертифікатів суб’єктів декларування реєстраційного номеру облікової картки платника податків* (далі – РНОКПП) до Реєстраційних карток необхідно вносити РНОКПП та додавати до комплекту реєстраційних документів завірену власноручним підписом копію облікової картки платника податків.

Перелік документів, необхідних для отримання послуг ЕЦП можна переглянути за цим посиланням ».

Просимо поставитися з розумінням до зазначених змін в обслуговуванні.


* За наявності у паспорті громадянина України РНОКПП відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від РНОКПП, до Реєстраційних карток необхідно вносити серію та номер паспорту, а до комплекту реєстраційних документів додати копію сторінки паспорту з відміткою про таку відмову, засвідчену підписом власника.

02 березня 2016 | Про затвердження нових форм реєстраційних документів

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 18.02.2016 №22 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17.02.2015 №15» скасовано деякі форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява на блокування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на поновлення посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Заява на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви на скасування посиленого сертифіката відкритого ключа.


Також даним наказом внесено зміни до форми Реєстраційної картки (для фізичної особи/фізичної особи підприємця) та затверджено нові форми реєстраційних документів, а саме:


  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.



Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 09 березня 2016 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 09 березня 2016 року.

26 лютого 2016 | Увага! Зміни в роботі АЦСК ІДД ДФС

Шановні клієнти!

У зв’язку зі скороченням штатної чисельності Інформаційно-довідкового департаменту ДФС з 03.03.2016 припиняють свою роботу окремі пункти реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Для отримання послуг електронного цифрового підпису просимо звертатись до пунктів реєстрації користувачів розташованих в обласних центрах.

Більш детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації користувачів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС можна переглянути у розділі Контакти.

09 лютого 2016 | Про початок надання послуг електронного цифрового підпису підприємствам зареєстрованим після 01.01.2016

Шановні клієнти!

Починаючи з 10.02.2016 Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС розпочинає надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам зареєстрованим після 01.01.2016, які пройшли процедуру державної реєстрації в умовах дії нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV (зі змінами) «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».

04 лютого 2016 | До уваги мешканців Києва

Шановні клієнти!

Для підвищення швидкості обробки запитів підписувачів та з метою посилення відмовостійкості програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС у період з 06.02.2016 по 09.02.2016 будуть проводитись регламентні роботи.

Враховуючи викладене, відокремлені пункти реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС у м. Києві 06.02.2016 не будуть надавати послуги електронного цифрового підпису.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

04 лютого 2016 | Про скасування посилених сертифікатів

Шановні клієнти!

У зв’язку з великою кількістю дзвінків, які надходять до АЦСК ІДД ДФС, рекомендуємо скасовувати або блокувати власні посилені сертифікати за заявою у письмовій формі, яку необхідно подати до АЦСК ІДД ДФС протягом робочого дня, або за електронним запитом.

Звертаємо увагу, що процедура скасування або блокування за електронним запитом здійснюється цілодобово за допомогою надійного засобу електронного цифрового підпису «ІІТ Користувач ЦСК-1» та особистого ключа підписувача. У цьому випадку заявник звільняється від оформлення паперових документів та відвідування відокремленого пункту реєстрації АЦСК ІДД ДФС, а інформування підписувача про скасування або блокування посиленого сертифіката здійснюються у режимі реального часу.

Процедуру cкасування або блокування власного посиленого сертифіката за електронним запитом наведено в пп. 5.9. та 5.10. п. 5 Настанови користувача «ІІТ Користувач ЦСК-1» та у «Відеоінструкції по скасуванню посилених сертифікатів за електронним запитом».

02 лютого 2016 | Увага! Особливості надання послуг електронного цифрового підпису новоствореним підприємствам

Шановні клієнти!

У зв’язку з набранням 01.01.2016 чинності нової редакції Закону України від 15 травня 2003 року №755-IV «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» змінено процедуру державної реєстрації юридичної особи, зокрема виключено норму щодо повернення другого примірника установчого документа (положення, статут, зміни до статуту тощо) з відміткою державного реєстратора.

Відповідно до Правил посиленої сертифікації, затверджених наказом Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 13.01.2005 №3 (у редакції наказу Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем та захисту інформації Служби безпеки України від 10.05.2006 №50), встановлення юридичної особи здійснюється за її установчими документами (положення, статут юридичної особи тощо) або копіями таких документів, які нотаріально посвідчені відповідно до законодавства.

Відтак, враховуючи відсутність нормативно-правових актів, які б регулювали порядок ознайомлення третіх осіб з установчими документами, що надавалися для здійснення державної реєстрації юридичної особи, АЦСК ІДД ДФС вимушений тимчасово призупинити надання послуг електронного цифрового підпису юридичним особам, зареєстрованим після 01.01.2016, а також тим, які вносили зміни до установчих документів починаючи з 01.01.2016.

Для захисту законних прав суб’єктів господарювання та прискорення вирішення порушених питань Державною фіскальною службою України направлено офіційні запити до контролюючого органу.

Після отримання відповідних роз’яснень, буде розглянуто питання щодо порядку подальшого обслуговування зазначених вище підприємств, про що буде повідомлено додатково.

Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.

02 лютого 2016 | Про проведення регламентних робіт

Шановні клієнти!

У зв’язку з технічним обслуговуванням програмно-технічного комплексу АЦСК ІДД ДФС 06.02.2016 по 09.02.2016 доступ клієнтів до електронних сервісів центру буде обмежено.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

24 грудня 2015 | Про особливості надання послуг ЕЦП органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям державної форми власності.

Шановні клієнти!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 №1452, працівники органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності (далі – Працівники) особисто генерують ключі електронного цифрового підпису безпосередньо в установі або в акредитованих центрах сертифікації ключів. У разі, коли генерація особистого та відкритого ключів здійснена підписувачем безпосередньо в установі, засвідчення чинності відкритого ключа може бути здійснено лише в одному акредитованому центрі сертифікації ключів.

Генерація ключів Працівників за довіреністю не дозволяється.

Звертаємо увагу, що Працівник для виконання своїх посадових обов’язків не може використовувати одночасно кілька чинних посилених сертифікатів відкритого ключа. Зазначене обмеження не стосується електронної печатки.

09 грудня 2015 | Про внесення змін до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів ІДД ДФС

Шановні клієнти!

Для забезпечення захисту законних прав та інтересів клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису та для удосконалення процедур ідентифікації та автентифікації внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Переглянути зміни до Регламенту АЦСК ІДД ДФС можна тут.

29 жовтня 2015 | Про особливості надання послуг ЕЦП за довіреністю

Шановні клієнти!

Для протидії шахрайству та захисту законних інтересів заявників з 30 жовтня 2015 року для отримання послуг електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) представництво юридичних осіб (за винятком органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності), фізичних осіб – підприємців, фізичних осіб та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність, в АЦСК ІДД ДФС здійснюватиметься особисто або виключно на підставі довіреності, посвідченої нотаріально з дотриманням вимог Закону України від 12 вересня 1993 року №3425 «Про нотаріат».

Звертаємо увагу, що у довіреності необхідно надати представнику відповідні повноваження для отримання послуг ЕЦП (подання до АЦСК ІДД ДФС реєстраційних документів заявника, вчинення необхідних реєстраційних дій, генерація особистих ключів заявника, блокування, поновлення та скасування посилених сертифікатів тощо). Якщо реєстраційні документи заявника (реєстраційна картка тощо) підписані безпосередньо представником, в довіреності повинно бути додатково обумовлено наділення представника повноваженнями укладати від імені заявника договір про надання послуг ЕЦП.

Просимо поставитися з розумінням до змін в обслуговуванні клієнтів.

01 жовтня 2015 | Про надання послуг ЕЦП територіальним та дільничим виборчим комісіям

До уваги територіальних та дільничих виборчих комісій

У зв’язку з проведенням місцевих виборів наводимо перелік документів, необхідних для отримання послуг електронного цифрового підпису виборчими комісіями:


  • заповнена та підписана Реєстраційна картка (для юридичної особи) встановленого зразка із згодою на обробку персональних даних підписувача, у двох примірниках;

  • додаток до розділу 2 Реєстраційної картки (в разі одночасного отримання послуг ЕЦП для більш ніж двох працівників), у двох примірниках;

  • копія рішення Центральної виборчої комісії (територіальної виборчої комісії) про створення територіальної виборчої комісії (дільничої виборчої комісії) з формуванням її складу (голови, заступника голови, секретаря), засвідчена підписом голови територіальної виборчої комісії (дільничої виборчої комісії) з прикладенням печатки;

  • копія документу про визначення особи відповідальної за отримання та застосування послуг електронного цифрового;

  • копія документу щодо визначення переліку осіб, яким надається право застосування ЕЦП у територіальній виборчій комісії (дільничій виборчій комісії);

  • копія документу, що підтверджує належність підписувача до територіальної виборчої комісії (дільничої виборчої комісії);

  • копія паспорта підписувача (копії 1-2 сторінок (3-6 за наявності відміток) та сторінка з відміткою про реєстрацію місця проживання);

  • копія документа про зміну прізвища підписувача, виданого відповідним державним органом (якщо в поданих документах є невідповідність прізвища);

  • копія картки платника податків*, засвідчена підписом власника (тільки для посадових осіб, які уповноважені на підписання звітності). За наявності у паспорті громадянина України реєстраційного номера облікової картки платника податків відповідно до вимог Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженого наказом Міндоходів від 10.12.2013 №779, замість копії картки платника податків може бути подана копія сторінки паспорта громадянина України з відповідною відміткою, засвідчена підписом власника. Якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, додатково подається копія сторінки паспорту з відміткою про таку відмову;

  • носій інформації (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо) з розрахунку один носій для одного підписувача.


* - у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від реєстраційного номеру облікової картки платника податків, копія картки платника податків не подається.

13 серпня 2015 | До уваги розробників та експлуатантів програмного забезпечення (електронних онлайн сервісів), які здійснюють централізований доступ до сервісів АЦСК ІДД ДФС

Шановні коллеги!

З метою організації оптимальної взаємодії ваших програмних комплексів (онлайн сервісів) з АЦСК ІДД ДФС та забезпечення комфортних умов використання послуг електронного цифрового підпису усім клієнтам АЦСК ІДД ДФС, просимо вас направити на електронну адресу inform@acskidd.gov.ua наступну інформацію:


  • найменування компанії (установи);

  • опис програмного комплексу (онлайн сервісу), який взаємодіє з сервісами АЦСК ІДД ДФС (із зазначенням ІР-адрес);

  • контактні дані осіб, які уповноважені взаємодіяти з АЦСК ІДД ДФС (ПІБ, посада, контактний номер телефону та адресу електронної скриньки).

Переглянути архів
Актуально
Про особливості надання послуг ЕЦП

Про внесення змін до Регламенту АЦСК ІДД ДФС