АКРЕДИТОВАНИЙ ЦЕНТР СЕРТИФIКАЦІЇ КЛЮЧІВ

ІНФОРМАЦІЙНО-ДОВІДКОВОГО ДЕПАРТАМЕНТУ ДФС

Новини

23 квітня 2019 | Про запровадження онлайн-сервісу

Шановні клієнти!


Повідомляємо, про запровадження нового онлайн-сервісу підписання даних, перевірки електронного підпису та повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом на офіційному інформаційному ресурсі Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Сервіс дозволяє підписати електронні дані, перевірити електронний підпис, повторно сформувати сертифікати відкритого ключа за електронним запитом.

Скористатися онлайн-сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів можуть клієнти, які мають чинні сертифікати, незмінні реєстраційні дані, що вносяться до сертифіката та особистий ключ яких не є скомпрометований.

Зазначені функції також реалізовані у засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки "ІІТ Користувач ЦСК-1" можливості якого, крім функцій доступних в онлайн-сервісі, додатково дозволяють здійснити шифрування інформації, розшифрування раніше зашифрованої інформації, заблокувати чи скасувати власний сертифікат, згенерувати особисті ключі, переглянути списки відкликаних сертифікатів, завантажити на комп’ютер власні та технологічні сертифікати тощо.

Актуальна версія засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки "ІІТ Користувач ЦСК-1" та настанова користувача доступна для завантаження за посиланням ».

11 квітня 2019 | Про отримання електронних довірчих послуг

Шановні клієнти!


Нагадуємо, що відповідно до пункту 2 статті 22 Закону України “Про електронні довірчі послуги” № 2155-VIII від 05.10.2017 та пункту 7 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету міністрів України № 749 від 19 вересня 2018 року ідентифікація заявника, який звернувся за отриманням послуги формування кваліфікованого сертифіката відкритого ключа, здійснюється за умови його особистої присутності.

Враховуючи викладене, при отриманні електронних довірчих послуг, особиста присутність співробітників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності, з оригіналами документів, які передбачені п. 5.1. Регламенту є обов’язковою.

11 квітня 2019 | Про оновлення програмного забезпечення

Шановні клієнти!


Повідомляємо, що у засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки "ІІТ Користувач ЦСК-1" реалізовано можливість повторного (дистанційного) формування кваліфікованих сертифікатів відкритого ключа за електронним запитом на захищений носій особистого ключа (далі – Носій). Генерацію нового особистого ключа можливо здійснити на поточний Носій з якого зчитано діючий особистий ключ.

Дистанційно сформувати нові сертифікати зможуть лише ті користувачі, які мають:

- чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

- незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

- особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Детальну інформацію щодо повторного (дистанційного) формування сертифіката за електронним запитом засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки "ІІТ Користувач ЦСК-1" можливо переглянути у настанові користувача (пункт 6).

Актуальна версія засобу кваліфікованого електронного підпису чи печатки "ІІТ Користувач ЦСК-1" та настанова користувача доступна для завантаження за посиланням ».

18 лютого 2019 | АЦСК ІДД ДФС розширив перелік категорій клієнтів та надає електронні довірчі послуги юридичним особам-нерезидентам виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги

Шановні клієнти!

Наступним повідомляємо, що АЦСК ІДД ДФС розширив перелік категорій клієнтів. Відтепер електронні довірчі послуги (далі – ЕДП) можуть отримати юридичні особи-нерезиденти виконавці проектів (програм) міжнародної технічної допомоги. Для отримання ЕДП зазначеними організаціями надаються такі документи:

– заповнена та підписана Реєстраційна картка для юридичної особи встановленого зразка, у двох примірниках (в поле «код ЄДРПОУ» зазначається податковий номер, за яким цю організацію взято на податковий облік);

– оригінал та копія листа ГУ ДФС в області чи м. Києві щодо взяття на податковий облік (відповідно до п. 4.8 розділу IV Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (зі змінами);

– оригінал та копія Свідоцтва про акредитацію виконавця (юридичної особи-нерезидента) проекту (програми) міжнародної технічної допомоги, виданого Міністерством економічного розвитку і торгівлі України (відповідно до п. 33 Порядку залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 15.02.2002 № 153 (зі змінами);

– оригінал та копія довіреності (або іншого відповідного документу), що підтверджує повноваження користувача на підписання документів та укладання господарських договорів. Довіреність, складена мовою країни, де зареєстровано юридичну особу, подається з відміткою консульської служби про легалізацією або з проставленим апостилем. Разом з довіреністю надається її нотаріально засвідчений переклад;

– оригінал та копія паспорта (паспортного документу) користувача. Якщо надається паспорт громадянина іноземної держави, то разом з ним надається і його нотаріально засвідчений переклад;

– оригінал та копія картки платника податків користувача.

08 лютого 2019 | Електронна ідентифікація посадових осіб в Електронному кабінеті

Шановні клієнти!


Наступним повідомляємо, що для користувачів Електронного кабінету створено нові можливості при вході до приватної частини з обранням типу особи, якою здійснюється вхід та проводиться електронна ідентифікація.

Відтепер посадові особи державних органів, органів місцевого самоврядування, інших органів, підприємств та організацій після проходження електронної ідентифікації з використанням електронного підпису, отриманого такими посадовими особами для виконання прав та обов’язків, покладених на них відповідними органами, мають можливість здійснити вхід до Електронного кабінету в якості «посадової особи» або «фізичної особи».

Детальніше »

12 листопада 2018 | До уваги фізичних осіб – підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність

Шановні клієнти!


Законом України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018, передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних. Разом з цим, створювач електронної печатки – це юридична особа, яка створює електронну печатку.

З огляду на те, що створювачем електронної печатки може бути виключно юридична особа, починаючи з 07.11.2018 Інформаційно-довідковий департамент ДФС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (в т.ч. підприємців та тих, що провадять незалежну професійну діяльність).

Просимо враховувати зазначену норму під час підготовки реєстраційних документів.

Додатково повідомляємо, що фізичні особи, які отримують сертифікати починаючи з 07.11.2018 можуть здійснювати подання електронної податкової звітності та реєструвати податкові накладні використовуючи власний електронний підпис.

Переглянути архів